Powody, dla których marketing apartamentów na wynajem nie działa, cz. 2

Powody, dla których marketing apartamentów na wynajem nie działa, cz. 2

18 sierpnia, 2021 0 przez BatogoSpot

Przed przeczytaniem poniższego artykułu zapoznaj się z częścią pierwszą powodów, dla których marketing apartamentów na wynajem nie działa!

Nie jesteś w mediach społecznościowych

Posiadasz apartament na wynajem, ale nie prowadzisz profilu w social media?

Marketing w mediach społecznościowych ma kluczowe znaczenie dla każdej firmy, a branża wielorodzinna nie jest wyjątkiem. Dlaczego media społecznościowe są tak ważne? Na początek 78% ludzi ma co najmniej jeden profil w mediach społecznościowych.

Ponadto potencjalni najemcy spędzają dużo czasu w mediach społecznościowych. Media społecznościowe zajmują 30% czasu, jaki ludzie spędzają w sieci. Aby to zobrazować, przeciętna osoba spędzi pięć lat i cztery miesiące całego swojego życia w mediach społecznościowych, co czyni ją drugą najbardziej czasochłonną codzienną czynnością.

Biorąc pod uwagę, ile czasu Twój przyszły najemca spędza na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube, szaleństwem byłoby nie aktywować się na tych platformach. Niestety, duża część właścicieli mieszkań nie chce zmienić się z duchem czasu i w rezultacie czuje to w swoich kieszeniach.

Współcześni marketerzy mieszkaniowi inwestują w reklamę na Facebooku , budując obecność na Instagramie i korzystając z innych kanałów społecznościowych, ponieważ wiedzą, że to tam jest uwaga ich odbiorców.

Twoja witryna nie jest stworzona do konwersji

Czy używasz swojej strony internetowej jako broszury, aby pokazać społeczność swoich mieszkań, czy jako maszyny do lead generation? Dla wielu sprzedawców mieszkań jest to pierwsze.

Jeśli chcesz zacząć generować więcej potencjalnych klientów online, Twoim priorytetem musi być konwersja Twojej witryny. Napisaliśmy cały przewodnik po optymalizacji współczynnika konwersji, który musi przeczytać każdy marketer mieszkaniowy.

Twoja strona internetowa jest jednym z najpotężniejszych narzędzi do Twojej dyspozycji, ponieważ często jest to pierwsze wrażenie, jakie potencjalni najemcy mają na temat Twojej firmy. Zamiast używać swojej witryny tylko do wyświetlania informacji, skup się na przekształceniu ruchu w leady.

Pierwszą pozycją na stronie głównej powinien mieć formularz generowania leadów. Jeśli ludzie chcą uzyskać więcej informacji, mogą kliknąć menu po lewej stronie. Ale głównym celem strony jest formularz wyszukiwania mieszkania.