Efektywne pomysły na marketing dla dla Apartamentu – outreach marketing

Efektywne pomysły na marketing dla dla Apartamentu – outreach marketing

6 czerwca, 2020 0 przez admin

Outreach marketing to przede wszystkim bycie proaktywnym i poszukiwanie nowych najemców.

Największą zaletą outreach marketingu jest to, że zazwyczaj pozwala on na uzyskanie wyników szybciej niż taktyka “pull”, jak blogowanie i SEO. Te taktyki zapewniają niesamowitą wartość długoterminową, ale zdajemy sobie sprawę, że czasami trzeba wypełnić swoje wolne lokale jak najszybciej i nie można sobie pozwolić na czekanie.

Przyjrzyjmy się więc kilku skutecznym pomysłom marketingowym dotyczącym mieszkań.

Reklama w mediach społecznościowych


Prowadzenie płatnych ogłoszeń w mediach społecznościowych jest jednym z najskuteczniejszych i najbardziej efektywnych kosztowo pomysłów na marketing outreachowy mieszkań. Z sieci społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram zapewniając dogłębne ukierunkowanie odbiorców, można można wybrać idealnego najemcę po lokalizacji, demografi czy zainteresowaniach.

Jeśli jesteś nowy w świecie reklamy w mediach społecznościowych, Facebook Ads jest najlepszym miejscem, aby rozpocząć swoją przygodę. Nie tylko masz możliwość dotarcia do milionów użytkowników, ale można zacząć z bardzo skromnym budżetem. Nawet 50-100zł dziennie wystarczy aby zacząć.

Organizuj imprezy w swoim lokalu

Czy twoi lokatorzy czują się związani i stanowią część twojej społeczności? Jeśli odpowiedź brzmi nie, istnieje duża szansa, że nie pozyskasz wielu nowych najemców poprzez rekomendacje, co może być jedną z najlepszych taktyk marketingowych dla społeczności mieszkaniowych.

Zorganizuj miesięczną imprezę dla swoich najemców i pozwól im zaprosić po jednej osobie. Dając każdemu szansę na spotkanie w Twoim lokalu, budujesz lojalność i zaufanie Twoich obecnych najemców, a także dajesz im szansę zaistnienia przed nowymi perspektywami.

Outreach apartment marketing nie musi (i nie powinien) czuć się sprzedajny, lub wymuszony.

Budowanie relacji z innymi podmiotami gospodarczymi


Po co silosować działania marketingowe w swoim mieszkaniu tylko do swojego zespołu? Zapoznanie się z innymi lokalnymi firmami to świetny sposób na poznanie Twojej marki i uświadomienie ludziom twojego istnienia.

Kiedy inne firmy poznają cię, lubią i ufają, stają się rzecznikami Twoich mieszkań. Kilka przykładów firm, do których możesz się zwrócić:

  • Banki
  • Firmy przeprowadzkowe
  • Firmy zajmujące się magazynowaniem
  • Sklepy meblowe
  • Agenci nieruchomości/firmy
  • Siłownie

Pomyśl o przedsiębiorstwach, które mają kontakt z ludźmi przechodzącymi z jednego miejsca do drugiego. Na przykład, wiele osób zacznie szukać siłowni w nowym rejonie, do których zamierzają się przenieść. Posiadanie relacji z właścicielem lub menedżerem sprawi, że będziesz dostawał informacje jeśli ktoś nowy wprowadzi się do twojej okolicy. Nawet pozostawienie wizytówek może być pomocne.

Możesz rozpocząć ten proces od rozdania koszy upominkowych wszystkim lokalnym firmom w Twojej okolicy tylko po to, aby się przywitać. Następnie pomyśl o tym, jak możesz zachęcić nowych klientów, np. oferując pracownikom lub ich klientom specjalną ofertę.

Tworzenie niesamowitych broszur

Twoje broszury powinny reprezentować to, co sprawia, że Twoja społeczność wyróżnia się, i być wystarczająco atrakcyjne wizualnie, aby powstrzymać ludzi przed wyrzuceniem ich do kosza, gdy wrócą do domu. Oto kilka szybkich wskazówek, które pomogą stworzyć lepsze broszury o mieszkaniach dla potrzeb marketingu outreachowego:

Użyj szablonów: Jeśli nie jesteś projektantem, nie staraj się czegoś tworzyć w Microsoft Word. Używaj gotowych szablonów, które możesz dostosować do swojej społeczności. Dwa dobre źródła to Canva i GraphicRiver. Canva to darmowe narzędzie typu “przeciągnij i upuść”, które pozwala na tworzenie różnorodnych materiałów marketingowych. GraphicRiver to rynek, na którym można kupić szablony do broszur, ulotek lub innych materiałów drukowanych.

Użyj prawdziwych zdjęć: Jednym z największych błędów, jaki możesz popełnić w materiałach drukowanych jest używanie zdjęć innych mieszkań zamiast rzeczywistych jednostek. Pokazuje to brak dumy z twojej własności. Użyj prawdziwych zdjęć twoich mieszkań, społeczności i zespołu, aby dodać im osobistego charakteru.

Wykorzystaj zabawę i kreatywną treść: Wyróżnij się z tłumu, pisząc treść bardziej kreatywną niż ogólne “Mamy piękne mieszkania…”. Pomyśl o tym, co sprawia, że Twoja nieruchomość jest wyjątkowa, i włącz marketing emocjonalny.

Dodaj ofertę specjalną i ograniczona czasowo: Jeśli po zwiedzeniu mieszkania ludzie zabierają twoje broszury, upewnij się, że dasz im powód do powrotu i podpisania umowy najmu. Dodaj CTA czyli ofertę ograniczoną czasowo, która wygasa w ciągu kilku tygodni od ich odwiedzin.

Ulepsz liste swojich apartamentów


Większość marketerów decyduje się na bezpłatną opcję przy wystawianiu swoich nieruchomości na stronach takich jak Aibnb i innych. Ale jeśli chcesz wzmocnić swoje wyniki i być bardziej proaktywny, może warto ulepszyć je do płatnych ofert.

Niektóre strony oferujące mieszkania oferują aktualizacje, które będą zawierały Twoje oferty w górnej części wyników wyszukiwania, aby zapewnić Ci większą widoczność. Zamiast czekać, aż ludzie znajdą Cię na tych stronach, wyróżnione oferty umieszczą Cię na szczycie wyników wyszukiwania.

Darmowe oferty są zawsze dobre, ale nie należy zapominać o zaletach korzystania z niektórych płatnych usług oferowanych przez strony z ogloszeniami mieszkania. Jeśli masz trochę dodatkowych pieniędzy w budżecie, daj szansę temu spsobowi.